Waar kan ik een klacht over het vervoer in het OV met de Voor Elkaar Pas indienen?

Klachten over het vervoer met Arriva kunt u indienen bij de Arriva Klantenservice. Zij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur via 0800-0232545 of via WhatsApp: 06-295575686. Ook kunt u op de website van Arriva een contactformulier invullen, waarna u […]

Lees verder… from Waar kan ik een klacht over het vervoer in het OV met de Voor Elkaar Pas indienen?

Moet ik klant zijn van Regiotaxi Noordoost-Brabant om een Voor Elkaar Pas aan te kunnen vragen?

Ja, Regiotaxi Noordoost-Brabant en Arriva bieden de Voor Elkaar Pas exclusief aan de Wmo-pashouders van Regiotaxi Noordoost-Brabant aan en kan aanvullende voorwaarden stellen. Arriva biedt aan andere zakelijke partners ook een Voor Elkaar Pas aan, maar bij deze pas gelden andere voorwaarden en deze is niet beschikbaar voor klanten van Regiotaxi Noordoost-Brabant. […]

Lees verder… from Moet ik klant zijn van Regiotaxi Noordoost-Brabant om een Voor Elkaar Pas aan te kunnen vragen?

Op de hoogte blijven?

Aanmelden voor onze nieuwsbrief

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwsbrief. In deze nieuwsbrief willen wij u op de hoogte brengen van de laatste ontwikkelingen van de Regiotaxi.